Широкоформатний друк в Києві
Широкоформатний друк - це виробництво рекламно поліграфічної продукції великих розмірів, на друкованих принтерах з сольвентними або пігментними чорнилами. Друкована продукція, розміри якої називають великими, виготовляється за допомогою широкоформатного друку. Від ширини матеріалу і виробу підбирається плоттер від 1,6 до 5 метрів.
Фахівці друкарні ділять широкоформатний друк на інтер'єрний (внутрішній) і зовнішній, про що поговоримо нижче. Широкоформатний друк у місті Київ відрізняються методами та обладнанням у варіантах нанесення барвника.
- Струйні принтери працюють з чорнилом на водній основі, але вони не водостійкі. Водорозчинні чорнила екологічні і у них відсутній неприємний запах;
- П'єзоелектричні принтери запатентовані компанією Epson, наносять фарбу способом удару;
- Пігментні принтери не завдають шкоди екології, чорнила мають маленький розмір пігментації гранул в суспензії;
- Сольвентні плоттери популярні в даній категорії з-за низької вартості і гарної ступені стійкості до вигоряння фарби, але чорнило шкідливі і мають не приємний запах;
- Екосольвентні плоттери позиціонують себе як безпечні з групи сольвентних принтерів, оскільки чорнило не шкідливі для людини. Екосольвентний широкоформатний друк кращий за якістю, в них міститься невелика кількість розчинників.
Широкоформатний друк зовнішньої реклами
Широкоформатний зовнішній друк є лідером у виготовленні продукції для вуличної реклами: брандмауери, сітілайти, вивіски. Матеріал повинен бути щільним або захищений від впливу агресивного навколишнього середовища. Для розміщення зовнішньої реклами на рекламних конструкціях використовують продукцію широких форматів:
- Панно - такий виріб буде оригінальним за сюжетом і малюнку;
- Банер - для поклейки на білборді або на рекламний щит;
- Сітка - реклама на фасаді будівель;
- Наклейки - реклама на транспорті.
Інтер'єрний широкоформатний друк
Інтер'єрний широкоформатний друк - нешкідлива для людини технологія для виготовлення та розміщення продукції всередині будівлі. Чорнило не має запаху і хороша чіткість великих фотографій дозволяє переглядати зблизька. В основному використовується для виробництва такої продукції:
- Фотошпалери паперові на стіну з природою або архітектурою;
- Плакати з улюбленою групою або казковими героями для дитячих кімнат;
- Картини з фото або репродукції картин знаменитих художників;
- Оформлення інтер'єрів, стендів на виставках і торгових залах, вітрин в офісі і місці продажів, театральні декорації.
Використання широкоформатного друку
Використовувати метод широкоформатного друку слід у поліграфії для виготовлення рекламної продукції великого розміру. Щоб збільшити швидкість і не склеювати багато маленьких шматочків, надрукованих на маленькому принтері, наприклад:
- Постер для білборду (стандартні розміри 3х6м., 3х4м., 3х12м.) - друкується на водостійкому папері з блакитною підкладкою (Blue back side, 120 г/м²);
- Постер для ситілайта, станціях метрополітену, лайтбоксу (стандартний розмір 1,2х1,8 м., Також формати А0, А1, А2) - друкується на спеціальній просветной папері (SkyLight, 150 г/м²);
- Банер для розтяжки - друкується на литий, прогумованої банерній тканині китайського або європейського виробництва, із середньою щільністю 460 г/м²;
- Тролл (стандартний розмір 1х5м.) - друкується на литий банерній тканині (Front light, 440 г/м²);
- Сітка Mesh для реклами на будівництві (270-440 г/м²) - пропускає світло і повітряні потоки, що знижує парусність навіть дуже великих площин;
- аклейки - використовується плівка оракал серій 640,641, перфорований оракал, самоключа плівка Ritrama.
Ціна на широкоформатний друк
Матеріал | ціна за A2 | ціна за A1 | ціна за 1 м² |
---|---|---|---|
Папір, 150 г/м² | 92.00 | 172.00 | 328.00 |
Глянцевий фотопапір, 250 г/м² | 109.00 | 184.00 | 328.00 |
Банерна тканина, 470 г/м² | 109.00 | 207.00 | 368.00 |
Самоклейка Ritrama, 145 г/м² | 103.00 | 178.00 | 328.00 |
Полотна: Epson, Китай, Німеччина | 450.00 | 830.00 | 1480.00 |
Виконати термінове виготовлення можливо за домовленістю з менеджером, залежить від доступного матеріалу та завантаженості на виробництві. Швидка доставка здійснювати нашою кур'єрською службою або таксі до офісу.
Матеріал для широкоформатного друку
Часто клієнтові потрібно широкоформатний друк зображення необхідного розміру цільним полотном, розглянемо популярні і часто використовувані варіанти матеріалів:
- Банерна тканина (вініл) - підходить для розміщення на вулиці при різних факторах навколишнього середовища, будь це холодний сніг, мокрий дощ або вплив ультрафіолетових променів сонця;
- ПВХ пластик - це спінений матеріал білого кольору в листах розміром 3*6 метра, товщиною від 1 до 15 мм. Призначено під нанесення методом УФ (ультрафіолетового) друку;
- Плівки Oracal, Orajet, Ritrama - обклеюють торгові точки, брендують транспорт і виготовляють зовнішню рекламу;
- Blueback – непрозорий і вологостійкий папір призначений для обклеювання на білборди;
- SkyLight (Сітік) - папір із світлорозсіювальним покриттям щільністю 150 г/м² для сітілайтів, лайтбоксів і плакатів;
- Polyman – папір зі світлорозсіювальним ефектом призначений для скроллерних рекламних конструкцій Мультівіжн і Ситилайт.
Також роздруківка проходить на тканині прапора, вінілі, полотні, атласі, габардині і сітчастому матеріалі.
Переваги друкарні «Актив-Принт»
Зробити комплексне замовлення широкоформатного друку для продукції, яку можна розмістити на різних поверхнях, від брендованого транспорту до реклами на будівлях. Наша компанія має сучасне обладнання та безліч переваг:
- Досвід роботи на ринку друкарських послуг з 1999 року;
- Співробітники найвищої кваліфікації;
- Розбираємося і пропонуємо кращі на ринку матеріали;
- Пропонуємо допомогу в дизайнерському оформленні;
- Можна співпрацювати віддалено, не втрачаючи час на поїздку в офіс;
Замовлення широкоформатного друку в Києві
Замовити широкоформатний друк зображень можна віддалено: відправити макет на електронну пошту, обговорити умови по телефону. Стандартні вимоги до макетів не відрізняються від іншої поліграфічної продукції:
- Схема формування кольору - CMYK;
- Складовий чорний колір - C40, M40, Y40, B100;
- Макети зберігати в формати файлів: TIF, EPS, AI;
- Шрифти повинні бути переведені в криві;
- Пов'язані файли в макеті інтегровані в макет;
- Без альфа каналів і без використання Overprint;
- Макет повинен відповідати формату продукції 1:1.
Рекомендована роздільна здатність в макетах: до 1 метра - 150-300 dpi, до 3,5 метрів - 72 dpi, більше 3,5 метрів - 36 dpi.
Додаткові постдрукові послуги
Залежно від подальшого використання виробів пропонуємо варіанти після друкованих робіт:
- установка люверсів для кріплення банерів на конструкції;
- виготовлення кишень для збільшення міцності банера;
- проварка банерній тканині для стикування декількох шматків;
- накочення оракалу на пластик, скло і метал;
- Монтажні роботи - поклейка і зняття зовнішньої реклами;
- Ламінація захищає від подряпин і вигорання фарби;
- Плотерна порізка наклейок і різання плівки;
- Порізка по контуру пластика ПВХ або акрилу.
Якісна рекламна продукція, яка у всіх на виду, збільшує впізнаваність компанії. Для замовлення широкоформатного друку в Києві, звертайтесь до нас до друкарні «Актив Прінт».
Дивіться ще:
Зовнішній широкоформатний друк
Друк фото на полотні
Інтер'єрний друк